Ons aanbod

Bij De Denkschool zijn wij er voor bedrijven en het onderwijs. Wil je graag leren hoe je filosofie kunt introduceren bij kinderen en jongeren, filosofiesessies organiseren op school of  wil je binnen jouw bedrijf meer duidelijkheid krijgen over moreel handelen, collega's meekrijgen in koersveranderingen of reflecteren over hun eigen functioneren, dan ben je bij ons aan het juiste adres!

Ontdek hier onze inspirerende workshops: 'Moreel Beraad', 'Begripsverheldering', 'Socratisch Dialoog' en 'Vragen Stellen voor bedrijven, de opleiding tot kinderfilosoof level 2 (CKN), en een scala aan educatieve mogelijkheden die volledig op jouw behoeften kunnen worden afgestemd.

Geïnteresseerd in één (of meer) van onze onderstaande sessies? Neem dan contact met ons op via de onderstaande buttons voor een  persoonlijk gesprek.

De gespreksleiders van De Denkschool zijn bevoegde docenten, getraind in het socratisch gesprek, de CoPI-methode,en gecertificeerd Facilitator van The Philosophy Foundation in Engeland.

"Een filosofisch gesprek leert je op een reflexieve manier te verhouden tot jezelf en de wereld om je heen. In het filosoferen krijgen deelnemers de ruimte om te ervaren dat het oké is om dingen (nog) niet te weten. Bovendien nemen we de tijd voor diepgaand onderzoek. Dit zijn onmisbare vaardigheden voor burgers in een democratie."

Mirjam, Caroline en Werner

Ons aanbod voor: