Masterclass filosoferen met kinderen

Wil je je onderwijspraktijk verbeteren? Wij bieden hulp aan op maat.

• 2 hours
  • Prijs op aanvraag
  • 5e Industriestraat

Omschrijving

Wij zijn in 2010 begonnen met filosoferen met kinderen en zijn nooit gestopt met leren. We denken dat het belangrijk is om altijd je onderwijspraktijk te blijven herzien. We zijn bijna allemaal éénpitters in kinderfilosofieland. Je doet een opleiding en vervolgens sta je er alleen voor. Bij De Denkschool hebben we elkaar opgezocht om elkaar hierin te ondersteunen en elkaars talenten te benutten. Wij helpen ook graag jou verder! - We kunnen je helpen bij het maken van lessen of een doorlopende leerlijn. - We kunnen je helpen bij het structureren van je onderwijspraktijk. - We kunnen je helpen bij het werven van scholen. - We kunnen je helpen bij het aanleren van didactische- en of pedagogische vaardigheden. - We kunnen je helpen bij het verdiepen van je filosofische kennis. - We kunnen je begeleiden van een level 1 naar een level 2 toekenning door Centrum Kinderfilosofie.

• 5e Industriestraat 27, 3133 EL Vlaardingen, Netherlands

denken@dedenkschool.nl