Opleiding kinderfilosoof

• Prijs op aanvraag
  • 5e Industriestraat

Omschrijving

Wil je leren filosoferen met kinderen en jongeren? Dan bieden we je een opleiding op maat. Wie filosofie heeft gestudeerd heeft immers iets anders nodig dan een onderwijsprofessional. Wij leiden je op tot kinderfilosoof niveau 2 zodat je zelfstandig met een klas of groep aan het werk kunt. Wij beginnen met een startobservatie om te bepalen wat je nodig hebt en maken daarna een persoonlijk lesprogramma waarin duidelijk wordt hoeveel tijd en geld met jouw training gemoeid zal zijn. Deze training kan eventueel online. Daarnaast zul je een plek moeten vinden waar je stage kunt lopen. *De aangegeven tijdsduur is voor een oriëntatiegesprek.

• 5e Industriestraat 27, 3133 EL Vlaardingen, Netherlands

denken@dedenkschool.nl